26 diciembre 2012
04 noviembre 2012
03 noviembre 2012
Un nuevo bebé
De acuerdo, sé que hemos estado escribiendo en inglés, pues somos inocentes creyendo que habría mucho público, pero qué diablos, prefiero escribirles como me gusta y lo que me gusta.
Y sí, nuestra gatita tuvo bebés, tres para ser exactos y son hermosos, ya quiero que crezcan para jugar con ellos..
Por: Janis
Disfruten o lo que sea..
20 septiembre 2012
HEY YOU
I Love this guy, he´s freaking crazy.
He thinks he is a hater, but no-o, he's a lover
he can´t lie!
Take a look!
Enjoy or die..
13 septiembre 2012
Happy Birthday
Happy Birthday Clara Schumann, btw we like to play the piano.
Here i let you a little video
Enjoy or die..
12 septiembre 2012
Rainbow Cake
Hi, this is a really funny cake, it´s colorful, delicious, and the best part: it´s easy to do!
We recommend you buy a Betty Crocker vanilla cake mix because the box tells you what to do, step by step!
*For the rainbow mix:
Put a little part of the mix in a bowl and add the food coloring and bake like a crazy,
do the same for each color ,
and finally put all together in the (heat-resistant) container one by one.
And that´s all
Hope you like it
If you like it, don´t comment please .........joking! Comment if you want :)
Enjoy or die.
10 septiembre 2012
September!
Hello, hello, today is September 10 and we are far away from each other, yup, that's the story. Two sisters who can't see each other in about 2 weeks! It's not tragic but yes, complicated. Later we'll talk about it but now, all I can say is ENJOY your Monday and start this week with a big smile... Enjoy or die.
09 septiembre 2012
Bonjour!
Hi, we are not friends nor French, WE ARE SISTERS (:
This is an experiment
hope you like it...I guess?
Humm enjoy or die.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)


